Andrei Lăcătușu și logo-urile învechite

Andrei Lăcătușu

Andrei Lăcătușu e un artist român ce lucrează în programe precum Photoshop, V-Ray sau 3D Studio Max.

Câteva creații recente au stârnit  reacții pozitive de la internauți, mai precis cele în care a realizat logo-urile marilor branduri actuale, precum Facebook, Google sau Twitter, însă și le-a imaginat cum ar arăta după ce acestea vor pierde puterea și vor fi uitate.

Având în vedere cât de des se schimbă lucrurile în online, bănuiesc că nu este cineva care are siguranță că peste 10 ani, spre exemplu, Facebook va fi tot la putere și Twitter va fi o rețea socială la fel de puternică în SUA.

Așa cum oamenii au migrat de la mIRC la HI5 și la Yahoo Messenger, iar apoi la Facebook. Sau de la ODC la Filelist. Doar ca exemple. Nici cele  mai în vogă branduri de acum nu vor rămâne întotdeaua la fel de puternice.

So, tipul ăsta, Andrei Lăcătușu, și-a imaginat numele acestora scrise undeva, însă complet ruginite, cu părți căzute și culori șterse.

E o perspectivă destul de interesantă de a privi lucrurile, să te uiți cum arată acum lucrurile și cum ar arăta peste ceva ani, când nu se vor mai ocupa oamenii de ele și vor pierde din popularitate.

Mai jos voi pune imaginile, iar dacă vreți să îl urmăriți pe Andrei, o puteți face pe contul său de Behance (de unde am luat și pozele)

 

PS: Dacă vreți să vedeți un serial despre cât de mult se poate schimba  societatea și online-ul și cât de avansate pot deveni lucrurile la un moment dat, vă recomand Black Mirror

Are 4 sezoane, episoade nu sunt foarte multe, însă merită din plin să-l urmăriți. E genul ăla de serial caracterizat ca fiind “Mind blow”. Nu mai știu un serial asemănător care să existe pe piață. 

Dacă voi avea timp, voi încerca să fac o recenzie a lui, dar după ce termin toate episoadele Momentan am ajuns la sezonul 3 

Aruncă un ochi și aici

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *