Cum să faci audiență de aproape 100%

Ieri am scris un articol despre Islanda și campionatul european. Azi am aflat câți dintre islandezi care au televizor au văzut meciul Islanda-Anglia (2-1) în fața ecranului. Ați fi surprinși: 99,8%!

Adică punctul de share (totalul televizoarelor deschise la un moment dat) atins de meciul de la EURO a fost de aproape 100%!. Numai 0,2% din oamenii care se uitau la televizor au preferat să urmărească altceva decât meciul.

Ca o comparație, România a avut la share un procentaj de aproximativ 55% la meciul cu Franța, unde s-au uitat aproximativ 4.6 milioane de români  Bine, acum nu știu ce canale au islandezii și ce opțiuni au la programele tv, pentru că la noi există destule progrămele care-i pot priponi pe români într-un loc. Cum ar fi Măruță, Românii au talent,  Miss fata de la țară și lista poate continua 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *