Cum să faci audiență de aproape 100%

cum sa faci audiență

Ieri am scris un articol despre Islanda și campionatul european. Azi am aflat câți dintre islandezi care au televizor au văzut meciul Islanda-Anglia (2-1) în fața ecranului. Ați fi surprinși: 99,8%! Un adevărat ghid despre cum să faci audiență

Adică punctul de share (totalul televizoarelor deschise la un moment dat) atins de meciul de la EURO a fost de aproape 100%!. Numai 0,2% din oamenii care se uitau la televizor au preferat să urmărească altceva decât meciul.

Ca o comparație, România a avut la share un procentaj de aproximativ 55% la meciul cu Franța, unde s-au uitat aproximativ 4.6 milioane de români  Bine, acum nu știu ce canale au islandezii și ce opțiuni au la programele tv, pentru că la noi există destule progrămele care-i pot priponi pe români într-un loc. Cum ar fi Măruță, Românii au talent,  Miss fata de la țară și lista poate continua 

Și la ce surpriză au făcut islandezii la EURO, sigur niciunul nu regretă că au văzut acest meci.

Chiar și în sferturi, nordicii au produs un meci foarte frumos împotriva Franței. Cu toate că partida s-a terminat 5-2 pentru Payet & Co, meciul a avut de toate. De la faze de poartă, goluri și execuții spectaculoase.

Aruncă un ochi și aici

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *